Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Το νέο μας Χόμπι


Συλλογή αποδείξεων

γιατί όχι ;

Άντε να δούμε τελικά ποιοι βγάζουν τα λεφτά

γιατί όλα αυτά τα χρόνια κανέναν δεν ένοιαζε.

Το κράτος λειτουργούσε σαν τον καλοπερασάκια

χαλούσε τα λεφτά τεμπέλιαζε και δανειζόταν μόλις τα έτρωγε

τα λεφτά όμως τελείωσαν

ο κακοπληρωτής τεμπέλης δεν μπορεί να δανειστεί από κανέναν

και τώρα τι γίνεται;

τώρα αναζητούν τα λεφτά που δεν μάζεψαν

για να πληρώσουν τι;

τα δάνεια του καλοπερασάκια;

Εγώ είμαι υπέρ του μέτρου των αποδείξεων

γιατί αυτό είναι το σωστό περνάνε δεν περνάνε

οι αποδείξεις πρέπει να κόβονται

και ο τεμπέλης που τα έτρωγε πρέπει να δουλέψει

και να προσφέρει σε όλους αυτούς που πληρώνουν

γιατί μόνο έτσι θα συνεχίσουν να πληρώνουν.


8 σχόλια:

φτερό στον άνεμο... είπε...

Συμφωνώ, συμφωνώ!! Μόνο που όλο κόλπα είναι οι άτιμοι και οι αποδείξεις που δίνουν σε λίγο χάνουν το χρώμα τους και όταν να έρθει η στιγμή της φορολογικής δήλωσης, θα έχουμε μόνο μια ωραιότατη συλλογή από λευκά, κιτρινωπα, μικροσκοπικά, κακομοιριασμένα, χαρτάκια!!!

Καλέ μου αέρα, όταν θα ξεμπερδέψω λίγο με τις δουλειές που έχω, να περάσω από δω να μου δώσεις μια φυσηξιά και να πάω βόλτα;;

φιλικά, το τεμπελόφτερο :))

maistros είπε...

@ φτερό στον άνεμο...

Ξεμπέρδεψε με το καλό και σαν άνεμος maistros που είμαι θα σε πάω μια βολτίτσα, να ξέρεις όμως για την επιστροφή σου θα πρέπει να κανονίσω με τον άλλο άνεμο τον Σορόκο.

Πάντως θα περάσεις καλά και οι δύο οι άνεμοι θα σε ταξιδέψουν γλυκά

fractal είπε...

Καλημέρα και από μένα..
Να δεις που σε λίγο θα κυκλοφορήσουν νέα προiόντα στην αγορά.
Θυμάστε τα κουμπιουτεράκια που κυκλοφόρισαν μαζί με την κυκλοφορία του ευρώ ...
Κάτι τέτοιο λέω ..
αλλιώς πως θα βρίσκουμε άκρη?
Το φτερό έχει δίκιο.
Να το ακούς άνεμε..

maistros είπε...

@ fractal

έχω ένα μικρό κατάστημα και δεν σου κρύβω ότι με όλη αυτήν την ιστορία σκέφτομαι να εκδόσω στους πελάτες μου συλλεκτικές αποδείξεις.

Σκέψου γέλιο που θα πέσει στις εφορίες:))

elpenor είπε...

Το νέο μας χόμπι εμένα με βοήθησε να καταλάβω ότι σαν πολλές αποδείξεις τακτοποιώ στο συρτάρι στο τέλος της ημέρας :) και μάλλον πρέπει να τις ... μειώσω!

Καλή σου μέρα!

maistros είπε...

@elpenor

Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο κουραστικό.. εγώ νιώθω ότι βάζουν τον πολίτη να βγάλει το φίδι από την τρύπα..τον επιβαρύνουν με την υποχρέωση να επιβάλει σε κάποιους λίγους που όλοι ξέρουμε, να μας κόβουν αποδείξεις.

Σκέψου τη θα γίνει στο τέλος της χρονιάς. Πρέπει να το δούμε σαν χόμπι, γιατί στο τέλος θα ψωνίζουμε για την αποδείξει και θα χάνουμε τις όμορφες στιγμές που περνάμε ψωνίζοντας στα μαγαζιά.

Καλό σου βράδυ και χάρηκα που πέρασες από εδώ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΝΕΟ ΧΟΜΠΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ.ΧΑΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΤΙ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

maistros είπε...

@SKROYTZAKOS

Όλοι οι πιτσιρικάδες μαζεύουν διάφορες κάρτες εάν έχεις προσέξει, τις σχολιάζουν με τους φίλους τους και τις ανταλλάσσουν εάν τις έχουν διπλές.

Κάπως έτσι μας βλέπω και εμάς να μαζευόμαστε και να σχολιάζουμε τις αποδείξεις μας.

Από τη μία οι πιτσιρικάδες και από την άλλη οι γονείς τους:))

Καλό βράδυ