Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Αφιερωμένο στη φιλία

Φιλία είναι ίσως ο ισχυρότερος δεσμός μετά την οικογένεια, έχω πολλές παρέες, αν και είμαι γενικά κλειστός χαρακτήρας… αλλά φίλους λίγους.

Στη ζωή μας δεν μπορούμε να έχουμε πολλούς πραγματικούς φίλους και είναι μεγάλη τύχη σήμερα να έχεις έστω και έναν πραγματικό φίλο.


Ο φίλος είναι πάντα στο πλάι μας στη χαρά και στην λείπει, δεν μας κρατάει κακία , δεν μας παρεξηγεί, δεν μας ξεχνά .. ας έχουμε καιρό να τον συναντήσουμε

Με τον καλύτερο φίλο μας θα κουβεντιάσουμε κάτι πολύ σημαντικό, δε θα φοβηθεί να διαφωνήσει μαζί μας εάν πιστεύει ότι κάνουμε λάθος. Παράλληλα όμως σέβεται την απόφαση μας και δεν φεύγει ποτέ από κοντά μας ακόμα και εάν διαφωνεί.

Για όσα δεν είπα.. δείτε το παρακάτω

6 σχόλια:

Καλυψώ είπε...

φιλοι ειναι εκεινοι
που δεν σε εγκαταλειπουν ποτε
με καθε τιμημα..

καλο σου βραδυ!!

maistros είπε...

@ ΚΑΛΥΨΏ

Μετά από αυτή την ανάρτηση, σκέπτομαι και αναρωτιέμαι υπάρχουν φίλοι; εδώ πολές φορές μας εγκαταλείπει ο ανθρωπός μας.. σκέψου οι φίλοι μας.

Σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

καλό βράδυ

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα
Θα ήταν όμορφο να έχει κάποιος αληθινούς φίλους. Μετρά πάντα η ποιότητα και όχι η ποσότητα. Ο φίλος, ο πραγματικός φίλος μπορεί και να θυσιαστεί για σένα…
Δύσκολος καιρός για φίλους!!!
Να είσαι καλά, καλημέρα σου εύχομαι

maistros είπε...

@Νικόλα

Πάντα η ποιότητα μετράει.

Ένας καλός φίλος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ζωή μας αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί και να θυσιαστεί.

Οι άνθρωποι σήμερα έχουμε γεμίσει τα κενά του φίλου με την καλή παρέα που δημιουργείτε από κοινά ενδιαφέροντά και τρόπο ζωής.

Τελικά ας είναι και έτσι καλά περνάμε

Καλό σου βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα είπες φίλε μου, αλλά έχω μπερδευτεί πια με τα όσα γίνονται γύρω μας για το ποιον πρέπει να εμπιστευθείς σαν φίλο. Ωστόσο είναι σημαντικό να έχεις έναν τέτοιο άνθρωπο δίπλα σου, εμένα μου λείπει !
Μια.....φίλη!

maistros είπε...

@ Ανώνυμος

Δυστυχώς έχεις δίκιο είναι σπάνια η φιλία σήμερα, ξεγελιόμαστε με την καλή παρέα για να καλύψουμε το κενό.

Στα δύσκολα δεν σου κρύβω μου λείπει και μένα ένα φιλαράκι να τον εμπιστευτώ και να του μιλήσω.

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω.

Καλό σου βράδυ