Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Η γυναικεία γλύκα


Κάποιες φορές αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο στη ζωή.

Χαμογελώ και τις σκέφτομαι!

Από ανέκαθεν αγαπώ το γυναικείο φύλο, ομορφαίνει ο τόπος.

Το γλυκό χαμόγελο τους, το πονηρό βλέμμα τους, η γλυκιά κουβέντα τους, η συντροφιά τους.. μοναδική .

Αλλά τι άλλο να πω.. τα ωραιότερα λόγια που έχω κρύβονται πίσω από τη σιωπή ενός βλέμματος..τελικά αυτό που μετράει δεν είναι αυτό που λέμε, αλλά αυτό που δεν χρειάζεται να πούμε...


Η εικόνα βρίσκεται στη διεύθυνση: www.listal.com/viewimage/219450

2 σχόλια:

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα,
Δεν έχεις άδικο από τα πιο όμορφα πλάσματα στην ζωή των αντρών οι γυναίκες, με το νάζι την ευφυΐα τους, την δύναμη στην ψυχή που έχουν, το χαμόγελό τους όλα. Φυσικά πάντα υπάρχει ένα αλλά! Αλλά θέλουν προσοχή γιατί μπορεί να μας κάνουν να υποφέρουμε είτε από τα ανομολόγητα πάθη μας για εκείνες, είτε από κακή διαχείριση του πάθους που έχουμε με την γυναίκα που έχουμε πλάι μας. Βέβαια στην πραγματικότητα εμείς φταίμε για ότι μας συμβαίνει, αφού δεν βάζουμε και λίγο την λογική την ώρα της κρίσης.
Συνέχισε να είσαι ερωτευμένος φίλε μου…:- ))) αυτή η γλύκα δύσκολα αντικαθίστανται γιατί είναι μοναδική!
Καλή Κυριακή να έχεις!

maistros είπε...

Νικόλα Καλησπέρα.

Εδώ και κάμποσες ημέρες είχα τις μαύρες μου, το γυναικάκι που έχω πλάι μου με τυραννάει λίγο και αυτό γιατί; η λογική την ώρα της κρίσης δεν μπορεί να νικήσει.. έτσι και εγώ άλλαξα ρώτα για να μην μαυρίζω περισσότερο και να ξαναβρώ τον εαυτό μου.

Νικόλα η ζωή είναι ομορφότερή όταν νιώθεις το γυναικείο ενδιαφέρον και ανιαρή όταν δεν υπάρχει.

Σε χαιρετώ φίλε μου και σε ευχαριστώ για το ωραίο σχολειό σου