Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

"Άγγελέ μου"

Άγγελέ μου, αν κατέβεις προς τη γη
θέλω να 'ρθεις να μιλήσουμε μαζί
περιμένω να μου δώσεις συμβουλή
πώς να γιάνω μια καρδιά που αιμορραγεί.

Άγγελέ μου, έχει αγιάτρευτη πληγή
από θαύμα είν' ακόμα ζωντανή
έχει τραύμα βαθύ κι η λεπίδα η κοφτερή
δηλητήριο είχε και έρωτα πολύ.

Άγγελέ μου, μία χάρη σου ζητώ
στ' όνειρό μου λύση στο αίνιγμα να βρω
την καρδιά μου γιάτρεψέ την αν μπορείς
με ένα δάκρυ απ' τα βάθη της ψυχής.

Κι αν τη σώσεις θα σου τάξω προσευχή
στο Θεό μου να σου δώσει την ευχή
για να γίνεις των αγγέλων διοικητής
κι έναν θρόνο στον Παράδεισο να βρεις

Αναρωτιέμαι άραγε;

υπάρχουν άγγελοι ;

εάν δεν υπάρχουν δύσκολα τα πράγματα.

4 σχόλια:

Margo είπε...

Και βέβαια υπάρχουν, θα τους δεις αν το πιστέψεις.. όπου υπάρχει πολύ πολύ αγάπη εκεί τους αρέσει να πηγαίνουν όπου υπάρχει ομορφιά και χαρά. Τους αρέσει να είναι κοντά σε παιδιά και σε όσους είναι σαν παιδιά. Αν πιστέψεις θα τους δεις :)

maistros είπε...

@margo

Αν είναι έτσι θα περιμένω..πρέπει λύση στο αίνιγμα να βρω..η μικρή υποκρισία που υπάρχει γύρω μου δεν με αφήνει..

Καλό σου βράδυ margo

Καλυψώ είπε...

χωρις φοβο αν κοιταξεις
θα δεις αγγελους να σου χαμογελουν
μην περιμενεις να δεις ομορφα προσωπα
μα ομορφες ψυχες
καμια φορα κρυβονται..κατω απο τονους φαινομενικης δυστιχιας..


http://www.youtube.com/watch?v=mx20MqkRuLs

και υπαρχουν και αλλοι..
τοσο κοντα καμια φορα που αδυνατουμε να τους δουμε..

φιλοι..αγαπημενοι..

καλη σου μερα
καλο μηνα μαιστρο!

maistros είπε...

Καλυψώ Καλημέρα

Με συγκίνησε πολύ το βιντεοκλίπ που αναφέρεις.. έτσι είναι τα πράγματα..και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι άγγελοι κοντά μας που πρέπει να τους δούμε.

Πάντα πιστεύω ότι τα ποιο όμορφα στη ζωή είναι έργω του θεού που πιστεύουμε.

Σ΄ ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιό σου Καλυψώ